Facebook Ads hirdetés méretek

Posted on

 

Facebook kampányoknál kérdés szokott lenni, hogy milyen méretben kell elkészíteni a grafikusnak a hirdetéseket. Ebben a bejegyzésben összeszedem a különböző méreteket.

FONTOS! Ez a poszt 2017 július 9-én készült, a mostani állapotot tükrözi. Folyamatosan frissíteni fogom (amint találok észrevételt), ezt iránymutatásnak kell tekinteni, a hivatalos forrásnak a Facebook oldalain található információkat kell tekinteni!

 

Facebook hirdetés méretek

Forrás: https://www.facebook.com/business/ads-guide

   

A Facebook-nál a hirdetés a facebook felületén jelenik meg, ezért a Facebook felületek méreteit –beleértve: instagram- érdemes figyelni. Mivel mostanában eléggé sokat változik a megjelenés (akár naponta- kétnaponta), ezért lehet, hogy a hivatalos tájékoztatástól eltérő méreteket is érdemes elkészíteni!

Facebook hirdetések esetében az egyes hirdetési típusoknál eltérő méretben kell a hirdetést elkészíteni.

20%-os szabály » A Facebook akkor terjeszti a hirdetést a legjobban, ha a képen a szöveg aránya kevesebb, mint 20%. Ezt a https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay URL címen található eszközzel lehet ellenőrizni.

 

link kattintás » min. 600 x 315 pixels

 

Engagement

Facebook Photo Post

  • News Feed image size: 1,200 x 900 pixels (ratio: 4:3)
  • Right column image size: 254 x 133 pixels (ratio: 1.9:1)
  • Text: 90 characters (longer posts may be truncated on small screens)

 

Facebook like vásárlás

  • Facebook like vásárlás: 1,200 x 444 pixels (ratio: 8:3)
  • viszont azt láttam, hogy 2,048 x 1,365 pixel lett

 

Facebook eseményre visszajelzés

  • Facebook eseményre visszajelzés: 1,200 x 628 pixels (ratio: 1.91:1)
  • Facebook esemény cover kép: 1,920 x 1080 pixels (ratio: 16:9)

To maximize ad delivery, use an image that contains little or no overlaid text.

Facebook like vásárlás További info: https://business.facebook.com/help/980593475366490