webshop management

A legszembetűnőbb változást webshop esetében lehet elérni.

Webshop esetében egy összetett folyamat a működtetése (az értékesítés).
Az egész a megszólítással – hirdetéssel kezdődik és az ügyfél elégedettséggel (egészen pontosan a visszatérő vásárlással) fejeződik be. Közben pedig nagyon sok teendő van:

  • webshop rendberakása (optimalizálása, átnézése)
  • hirdetések futtatása, optimalizálása – a kampányok megtérülésének figyelése
  • kommunikáció átnézése
  • elemzések megfelelő bekötése
  • adminisztrációs folyamatok automatizálása

Szóval mindezek a teendők inkább egy middlemen poziciót mutatnak.

Az egész szolgáltatás pedig abban tud segíteni, hogy még jobb legyél, még több árbevételed és ezáltal még nagyobb nyereséged legyen!

Az egyik esetben 2019 júniusában (piros kör) beszálltam a webshop managementbe és utána szintet lépett

webshop management árazása

Az árazás két részre tagolódik:

  • van egy állandó alapdíj
  • van egy sikerdíj, ami a megnövekedett nyereséghez igazodik » vagyis, a bevétel növekedésből kérek részesedést (hisz ebben én is közreműködtem)

Kinek jó a webshop management szolgáltatás?