Miért utálom a Webnode-ot?

Posted on

Egyre többen helyen találkozok a webnode-dal, amitől a hideg kiráz! Össze szedem, hogy miért: Azért nulladik pontként nézzük meg, hogy kinek jó a Webnode: annak, aki szeretne egy egyszerű szöveges oldalt. Regisztrálsz, kiválasztod a designt, feltöltöd és kész is. De ilyenkor miért nem a honlap.hu-tól kérsz egy oldalt? Webshopot már nem tőlük kérnék. nincs ügyfélszolgálata Ha valami nem megy, így

e-Learning (Thinkific)

Posted on

A 2020-as évben a pandémia első hullámában mindenki home office-ban doglozott, én sem tudtam találkozni ügyfelekkel és egy régóta tervezett dolgot valósítottam meg: elkezdtem a fontosabb témákról online kurzust készíteni. Ezzel az a célom, hogy az munkám során támogassa a folyamatokat. Egyrészt azok számára is jó lehet, akik szeretnének többet megismerni az online marketingről; illetve arra is hasznos lehet, hogy

  • Share

Zero inbox

Posted on

A Getting Things Done (GTD) eljárás egyik alapja, a zero inbox – avagy az üres levélláda. Ez azért fontos, mert az a cél, hogy a bejövő e-mail fiókban csak azok a levelek legyenek, amivel foglalkozni kell – és az a végső cél, hogy ne legyen ott semmi :))) Most 2021 elején archiváltam az összes levelet és az új évben szeretnék

speciális pénzek

Posted on

szeretem a különleges pénzeket (főleg amelyiknek a külseje különleges). Ilyenek a Forint különböző változatai. De ezekből még hiányozik néhány darab – ebben a listában azt mutatom, ami még hiányzik a gyűjteményből.(Ha esetleg szeretnél nekem valamit ajándékba, akkor ez egy tökéletes meglepetés lehet :)))  FORGALMI ÉRME EMLÉKVÁLTOZATA A forgalmi érme emlékváltozata valamely forgalomban már résztvevő forgalmi érmével azonos címletű, de képileg

szép (?), új világ

Posted on

Koronavírus egészen átalakítja a mindennapi életünket. Ebben a posztban leírom azokat a főbb területeket, amiknél meghatározó változást látok: ingatlanok helyzete Most hogy kevesebb lett a turista, illetve az “Airbnb-törvény” miatt is nagyon nagy kérdés számomra, hogy az ingatlan piac hogy fog viselkedni.Nem vagyok ingatlanpiaci specialista, így ezt nem látom, de az biztos, hogy változás lesz. De ezen kívül az irodák

Tanítsuk meg a Google-t

Posted on
Google tanítás

Hogyan tanítsuk meg a Google-t, hogy miről szól az oldalunk? Történet: az a megkeresés érkezett, hogy a weboldal az ügyvédnő nevére (Dr. Monár Alexandra ügyvédi iroda) nem jelenik meg a Google találati lista elején. Be kell vallani, ez egy könnyű feladat volt, mert a domain név és a kifejezés egyezett. Ez olyan, mint az ötösről berúgni a gólt. Viszont az

“A jó útjában a kiváló áll”

Posted on

Barazsy Ákos, 11:30 cápák között S02E04 (Ákos a videóit egy idő után leveszi és a videótárában lehet ezeket elérni) Ezzel a mondattal teljesen egyet értek, mert annyiszor akarunk kíválót alkotni (ami nem mindig jön össze), pedig sokszor a jó is elég lenne – és sok energiát megspórolnánk… De erre vonatkozik GaryVee idézete is, amit Dallos Zoli is sokat szokott emlegetni:

Milyen egy jó podcast?

Posted on

A mostani időben egyre több podcast-et hallgatok vezetés közben, futás közben, munka közben. Vannak baromi jók, de vannak fájdalmasan rosszak. Most ebben a cikkben azt szedem össze, hogy mitől lesz jó egy podcast… De mi is az a podcast? Interneten keresztül (on-demand) elérhető hanganyag, jellemzően beszélgetések. Tehát mintha a rádióműsorok beszélgetése lenne összegyűjtve, sorozatba (epizódokba) rendszerezve. Kicsit olyan, mint a

Vállalkozás és Pszihológia Podcast

Posted on

Gál Kristóf és Bíró Bence Péter podcastja, ami (ahogy a neve is mutatja) vállalkozásról és a vele kapcsolatos pszihológiáról szól (mind a kettő téma hasznos). Gál Kristófot munkásságát korábbról ismertem, profi, ezért el is kezdtem hallgatni, mert kíváncsi voltam, hogy mit hoz ki a podcast formátumból. podcasttal kapcsolatos észrevételek pros jó a téma Bíró Bence Péter zseniálisan beszél, már ezért

Google Sans betűtípus

Posted on

A napokban vettem észre, hogy ismét megváltozott a Google felülete az egyik accountomnál. A különbség a betűtípusban van, ugyanis a Google behozta a keresőfelületére a saját betűtípusát. A Google Sans Font (vagy más néven: Product Sans font) egy egyedi geometrikus sans serif font. Más változás most nem lett (a színek, a méretek, az elrendezés maradt), mégis az egész look&feel-jére kihatással